tisdag 18 december 2012

Panther G 252 med lite färg samt Tamiyas Hetzer!

Fortsättningen följer...
Nu rullar det på med byggandet=) Nu på morgonen har jag målat grunden på disccamouflaget. Dvs dunkelgelb. Inte så märkvärdigt ännu men det är ett måste för nästa steg.


Igårkväll byggde jag klart Hetzern. Det ska bara på lite struktur här och där innan jag ska måla den.
Den är också byggd rakt ut lådan. För att nämna något om modellen så är det en lite nyare Tamiya-modell med allt vad det innefattar. Bra passform och rolig att bygga men ingat extra vad gäller detaljer mm. Har en matallpipa liggande men jag skippade den eftersom det i första hand är en "provmålningsmodell". Dessutom ligger jag inne med en till=)


Tack för titten!

1 kommentar:

  1. Snabb-byggare där! :)

    Fräcka linjer på Hetzern, kanske inte så snabb som den ser ut?!

    SvaraRadera