lördag 1 januari 2011

Bokslut 2010

God fortsättning på nya året!
Det är populärt att göra bokslut så här kommer mitt.

Först ut är en Panzer IV D från Tamiya. En vagn som jag slängde ihop ganska snabbt och som inte är särskilt bra. Men den räknas som klar=)

Nästa som är värd att visa upp är min Tiger I Late också från Tamiya.


Sist ut är en Panther G Late från Dragon.

Jag har byggt fler mdeller än vad bokslutet visar men de är inte 100%iga och vill därmed inte visa dessa för allmäheten=) En del är inte ens klara....

Hoppas på ännu fler byggen under 2011!

4 kommentarer:

  1. Snygga byggen! Du är helt klart en av Sveriges bästa byggare! Vi ses på måndag!

    SvaraRadera
  2. Alltid trevligt med ett bokslut! Jag vet ju också att du byggt fler än tre, synd att du inte vill visa dom bara.. ;)

    Idén om målningen på Hueyn fick jag helt enkelt från kartongen, den är helt OOTB.

    Vi ses på måndag!

    SvaraRadera
  3. Kul med era bokslut - jag var bara tvungen att haka på!

    Du bygger och målar otroligt fina modeller... skapar liv i modellen som många andra inte klarar av. Mycket verklighetstroget och det är det som är hela vitsen med modellbygget - återskapa historien bakom förebilden.

    God fortsättning till er båda!

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket grabbar! Blir glad av era inlägg!
    Jag tycker själv att jag inte är så bra eftersom jag gör en hel del misslyckanden mellan mina lyckade byggen. Men det är utvecklande och jag hoppas många fler kvalitativa byggen 2011=)
    Ses snart!

    SvaraRadera