tisdag 4 januari 2011

Tack för en trevlig byggdag mina herrar!

Här kommer några bilder från i måndags då IPMS Sydost hade byggdag på F17. Mycket trevlig tillställning med fika prat och en del byggande. Johan från PUMA-Hobby besökte oss vilket var väldigt trevligt! Det blev en del inköp. Bla en ny kompressor samt en ny IWATA. Riktigt NICE!
Mot mina principer påbörjade jag ett nytt projekt. Det blev en Kungstiger med zimmerit. Bilder kommer...

Från vänster kan man se FIKA, sen kan man se PRAT och sist kan man se byggande=)




Extra kul för mig är att min lillebror (till höger) också kom på besök!

Modellbyggare "IN ACTION"

Tack till alla som var med!

3 kommentarer:

  1. Tack själv!

    Vi är ett gäng glatt entusiastiska modellbyggare som träffas då och då. Kul att bygga ihop, delge tips och fika. Vi får höras av angående fredag.

    SvaraRadera
  2. Tack själv kompis, mycket trevligt var det allt! Men man har ju lite överambition, minst sagt. Tre modeller med, fick slipat en hel del på en och ytterst lite målat på en annan.. :p

    SvaraRadera
  3. Det är alltid kul med en byggdag, men precis som Knutte säger så har man en överambition som gör att man tror man ska uträtta underverk. Jag kom i alla fall igång ordentligt med min Catalina, så det var bra!

    SvaraRadera